Referral Banners
Picture Hanging Systems, the best way to hang your pictures! Easy online ordering, fast shipping. Zapals Global Online Shopping
button
Home (JAGeZe)

Saturday, January 21, 2012

HCC Waarschuwing

Voor alle leden van de HCC (Hollands Computer Club), het blijkt moelijk om een lidmaatschap op te zeggen - het kan alleen maanden ban te voren terwijl, dacht ik dat de wet veranderd was met betrekking to automatisch verlengin van contracten!
Ik had een email factuur gekregen van de HCC, ik had het beantword met een verzoek to het stopzetten van mijn lidmaatschap wegens mijn werksituatie. Ik had een antwoord gekregen dat ik 2 maanden van te voren moeten opzeggen!
Nu krijg ik een vorderin van de rot incasoburo Intrum Justitie - Justitie, laat me niet lachen. Hun administratie kosten zijn 37 Euro - voor wat? In deze tijden blijken de meeste incasoburos als graaiers te zijn. Misschien zit dit in het Nederlands cultuur?
Volgens mij is de HCC een stichting en zoals met de meeste stichtings in Nederland zit er bovenop een dikbetaald directeur!

No comments:

Post a Comment