Referral Banners
Picture Hanging Systems, the best way to hang your pictures! Easy online ordering, fast shipping. Zapals Global Online Shopping
button
Home (JAGeZe)

Friday, March 8, 2013

Waarschuwing – is de Proteg Dier en Zorgverzekering polis waardeloos?

Waarschuwing – is de Proteg Dier en Zorgverzekering polis waardeloos?
In maart 2008 hadden wij ons kater Jasper van een vriendin gekregen!
Na een aantal manden had ik een reklame van Proteq over hun zorgverzekering voor dieren gezien en om voor Jasper te zorgen had ik een polis afgesloten. Toen was de polis 11,45 (het is nu meer dan 50% duurder, terwijl toen de polis afgesloten was, zat de premie 5 jaar vast) per maand en het was verplicht om hem te laten chippen (Proteq heeft hier deels van de kosten terug betaald).



Op de avond van 30 januari 2013 was ik gebeld door Dierenambulance Amsterdam dat ons Jasper was doodgereden door een auto op de overgang op de Vijzelgracht in Amsterdam! 4 getuigen hadden de “ongeluk” gezien, de dierenambulance gebeld en voor Jasper verzorgd totdat de ambulance gearriveerd was. Helaas kunden de dierenverzorgers niks meer voor Jasper doen!

Na een paar dagen had ik een declaratie ingevuld voor:-
Dierenarts kosten €61,26
Dierenambulance kosten en behandeling €99,00
Dierenambulance kost – het overlijden van Jasper 45,00
Tijdens het invullen heeft Proteq me 2 keer een tekst gestuurd over een achterstand van januari en februari – sympathetiek? Van de declaratie heeft Proteq helemal niks aan ons betaald!

Ik had meer dan €600 voor een waardeloos verzekeringspolis betaald!

Voor de mensen met een Proteq polis, kijk diep in de polis!
Is het gewwon toeval hier dat Proteq onderdeel is van de blijkbaar ncompetent en graaiende SNS REAAL?
Als wij een dierzorgeverzekering nodig  hebben in de toekomst zullen wij zeker niet met de Proteg (SNS REAAL) graaiers gaan - de HEMA heeft een interssant aanbiedng voor ongeveer een half van de prijs!

En zal je het niet geloven (of wel)- Proteq blijft nog aan het stelen van mijn bank rekening!
Er is wel een klacht ingediend bij de toezichthouder verzekeraars!

No comments:

Post a Comment