Referral Banners
Picture Hanging Systems, the best way to hang your pictures! Easy online ordering, fast shipping. Zapals Global Online Shopping
button
Home (JAGeZe)

Thursday, April 17, 2014

Klachten - Nuon / Vattenfall en Cannock Chase Incasso

Wegens de economische crisis en de graaiende banken waren wij weggejaagd van ons huis - executoriaal verkoop onder dwang voor veel minder dan de waarde!
Natuurlijk was het opzeggen van de contracten bij Nuon moelijk om te regelen - er waren 2 adressen (onder een kap).
Uiteindelijk was een contract netjes beëindigd terwijl daarbij wèl ik een maand extra heb moeten betalen. Maar Nuon heeft m’n opzegging van het andere contract niet doorgevoerd!Ik heb een aantal mails aan Nuon gestuurd maar helemaal geen antwoord gekregen en blijven ze proberen geld op te halen voor energie wij niet gebruikt hebben!
En nu hebben ze alles overgedragen aan Cannock Chase Incasso, en ook hetzelfde verhaal - emailtjes niet beantwoorden!
Cannock Chase blijven me spammen met hun emails maar tot nu toe hebben ze geen enkele email van mij beantword!


Zie HIER andere klachten over Cannock Chase Incasso, en meer HIER en HIER

9 comments:

  1. En Cannock Chase en Nuon blijven aan het sturen van bedregingen per email...
    Is dit de nieuwste trend in zakendoen in Nederland?

    ReplyDelete
  2. En ze blijven doorgaan met bedreigingen - met overige kosten van EUR 80 terwijl de wettelijk maximum is 15% van het openstaande bedrag, of EUR 40! Dieven! Gaat de (r)overheid hier iets doen? Ik denk niet - vriendjespolitiek speelt?

    ReplyDelete
  3. En nu komt Intrum Jutitie met klant Online.nl (T-Mobile) - ik haf geprobeerd mijn abonnement op te zeggen maar Online heeft dit geweigerd! Ik heb Intrum Justitie gemaild maar geen reactie!

    ReplyDelete
  4. En ny een beetje bewijs - http://www.telegraaf.nl/overgeld/consument/22060025/__Oplichting_incassobureaus__.html

    ReplyDelete
  5. En ook hetzelfde verhaal van OHRA en Flanderijn en van Eck (Flodder en van Eikel)!
    Blijkbaar gebruiken veel van de deurwaarders mensen die niet kunnen lezen, of aapjes!

    ReplyDelete
  6. En nog een rotbedrijf - de graaiende verzekeraars InShared die nu EDR Incasso ingeschakeld heeft!

    ReplyDelete
  7. De meeste van deze graaiers onderteken hun emails niet met hun naam! Dat zegd misschien hoop veel, of is het gewoon dat zij bang zijn, of, dat aapjes alleen simpel taken kunnen doen?

    ReplyDelete
  8. Helemaal eens met Patricia, hoop goede informatie.

    ReplyDelete